sobota, 18 maja 2013

Shockys: most wanted


W miarę rozrastania się kolekcji, zaczyna się zauważać jej braki. Nie inaczej jest w moim przypadku. Przypomnę, że obranym przeze mnie celem jest uzbieranie kolekcji 24 figurek w 10 wariantach kolorystycznych, co daje łączną sumę 240 sztuk unikatowych dunkin SHOCKYS. Jestem na dobrej drodze, by tego dokonać - obecnie dysponuję około 180 figurkami.

Ze wszystkich dostępnych kolorów, najwięcej mam różowych (23), niebieskich (23), fioletowych (22) i pomarańczowych (22) figurek. W niniejszym poście chciałbym przedstawić swoistą listę "najbardziej pożądanych" egzemplarzy, które dopełniłyby mej kolekcji.


różowy DINOZAUR

Na początku maja jeden z użytkowników Wykop.pl zamieścił zdjęcie swej kolekcji, wśród której znajdował się DINOZAUR koloru różowego.

niebieski SMOK

Ostatnie brakujące ogniwo do skompletowania całej serii w kolorze (ciemno-)niebieskim. Do tej pory nie spotkałem nigdzie takiego egzemplarza, nawet na zdjęciach.
 
fioletowy CZTEROOKI

Ów sympatyczny potworek w kolorze fioletowym pozostaje dla mnie nieosiągalny. Pozostaje mi liczyć na dobre serce innych posiadaczy.

fioletowy LEW

Podobnie jak niebieskiego SMOKA, do tej pory nigdzie nie widziałem LWA w kolorze fioletowym. Czekam na sygnały!

pomarańczowy HIPOPOTAM

Zgodnie z najnowszymi informacjami, są duże szanse, że wkrótce zasili on moją kolekcję; a to dzięki pewnemu użytkownikowi Wykop.pl!

pomarańczowa ŚWINKA

listę sześciu najbardziej poszukiwanych figurek zamyka pomarańczowa ŚWINKA. Wiele wskazuje na to, że i ona już niedługo do mnie dotrze - to zwieńczy kolekcję 24 figurek w kolorze pomarańczowym!

4 komentarze:

  1. Posiadam rozowego dinozaura oraz rozowego pingwina oraz tak jak i Ty postanowilem skompetowac calosc.Mozemy dokonac wymiany.
    Jezeli jestes zainteresowany napisz na mamsedzik@gmail.com.To moj staly email takze sprawdzam go co jakis czas.Wtedy moge podeslac zdjecie i moglibysmy dogadac sie co do wymiany.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie to można jeszcze kupic?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpinam się. Jesli można to gdzieś jeszcze kupić to dawajcie znać

    OdpowiedzUsuń